خانه / انواع بيماريهاي قلبي / پيوند قلب / آمادگی برای دریافت قلب

آمادگی برای دریافت قلب

بادریافت خبر برای عمل پیوند قلب چه باید کرد؟
زمانی که یک نفر بخشنده قلب پیدا شد ومعلوم شد قلب وی برای پیوند مناسب است،مرکز پیوند قلب با شما تماس خواهد گرفت .بلافاصله تحقیق می نند که آیا مشکلات پزشکی تازه ای نداشته اید؟سپس از شما می خواهند تا به مرکز پیوند قلب روید.ترتیبات مربوط به اعزام آمبولانس را معمولا قبل از آنکه به شما اطلاعات فوق رابدهند داده اند و شما برای رفتن به مرکز مشلی ندارید.
هنگامیکه در مرکز پیوند قلب بستری شدید بلافاصله تحقیقات خود را شروع میکنند و بعضی  از آزمایش های قبلی رادوباره تکرار میکنند. هدف آن است مطمئن شوند اتفاق تازه ای نیفتاده است تادر عمل پیوند قلب اخلال نموده وآنها ناموفق از آب در آیند.
تمام ترتیبات مربوط به یک جراحی عمده منجله تراشیدنموها و استحمام بیمار نیز انجام میشود.
در عین حال ،تیم جراحی دیگری مشغول معاینه قلبی که به شما بخشیده شده است خواهد شد.این قلب ممکن است از سایر نقاط انگلستان یا به ندرت فاز سایر کشورهای غرب اروپا به مرکز قلب رسیده باشد. یک مدت  چهار یا پنج ساعته از زمان جدا کردن قلب از بخشنده آن ،تابه جریان افتادن مجدد خون پس از پیوند زدن  آن در بدن شما ،مدت معقول و قابل قبولی است.ولی معمولا کوشش می شود این زمان را به حد اقل پائین آورند.قلبی که از نقاط دور دست به مرکز ارسال می شود معمولا با هواپیما صورت می گیرد.
تا زمانی که هنوز تایید نشده که قلب اهدائی شرایط مناسب را دارا و برای پیوند در بدن شما مناسب است، به شما داروی بیهوشی تزریق نمی شود. مواردی دیده شده و کاشف بعمل آمده است که قلب اهدائی پس از بررسی توسط تیم جراح، مناسب برای حال بیمار نبوده است. اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد همه چیز متوقف می شود و با کمال تاسف، رفتن شما به بیمارستان بیهوده بوده است. این بازگشت به خانه محققاً شما را اندوهگین می سازد ولی غیر قابل اجتناب است. این کار را می توان مشکل لجیستیکی نیز نامند.
معمولاً مادام که قلب اهدائی بیمارستان نرسیده و قابل لمس نباشد، قلب بیمار را از محل خود خارج نمی سازند.
بیشتر پیوندهای قلب شبانه انجام می شود زیرا بیشتر قلب های اهدائی، در شب حاضر و آماده است. عمل جراحی پیوند قلب بین سه تا پنج ساعت زمان می برد.

۷ دیدگاه

  1. Wyckoff@gmail.com

  2. Magario@gmail.com

  3. Reineke@gmail.com

  4. ۷۱. Thank you for sharing superb informations. Your web site is so cool. I’m impressed by the details that you have on this web site. It reveals how nicely you understand this subject. Bookmarked this web page, will come back for extra articles. You, my friend, ROCK! I found just the info I already searched all over the place and just couldn’t come across. What a perfect web site.

  5. 毎日新品ここは人気海外ドラマ 国内ドラマDVDから、アニメDVD Blu-rayまで,韓国ドラマ、アニメドラマ、日本TVドラマ、中国ドラマ。人気DVD特価セール中!全品配送無料。

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*