خانه / انواع بيماريهاي قلبي / پيوند قلب / رخدادهای پس از عمل پیوند قلب

رخدادهای پس از عمل پیوند قلب

بعد از عمل جراحی چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پس از انجام عمل جراحی شما را به بخش مراقبت های ویژه منتقل می نمایند. اگر شما جراحی معمولی کاردیاک نیز داشته باشید. به همین طریق عمل می شود.
حداقل برای چند ساعت شما از طریق دستگاه تهویه،تنفس خواهید کرد تا آنکه حالتی ثابت پیدا کنید.بسیاری از بیماران صبح فردای روز عمل از خواب بیدار می شوند و عده ای از آنان مدتی دیرتر.اگر همه چیز بخوبی وخوشی برگزار شده باشد کوشش می کنند شماراهرچه زودتر از بخش مراقبت های ویژه خارج سازند.مطمئناظرف کی دو روز.در آن صورت شما رابه یک از بخش هایی می برند که با اتکاء به خودتان ،از تخت خواب خود پائین و بالاروید.
بعضی از بیماران پیوند قلب در محوطه ویژه ای از بخش تحت مراقبت و پرستاری مخصوص قرار می گیرند ولی معمولا کوشش می کنند تا این نوع بیماران رادر همان بخشی بستری نمایند که سایر بیماران قلبی و افرادی که جراحی قفسه صدری سینه داشته اند.
رسم بر این است که بیماران پیوند قلب رادر اطاقی مجزا از سایرین بستری می نماید و تعداد ملاقات کنندگان آنان رانیز محدود می نمایند. ازبازدیدکنندگان خواهند خواست تا دستکش های مخصوص در دست نمایند،ماسک بر چهره زنندوروپوش هایی راکه در اختیار آنان قرار داده می شودبپوشند. تمام این اقدامات احتیاطی برای پیشگیری از خطر عفونت برای بیمار است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*