خانه / معرفی نرم افزار

معرفی نرم افزار

در این بخش که به تازگی راه اندازی شده است نرم افزار های حوزه پزشکی و سلامت معرفی و توضیح داده می شود:
————————————————————————-

شماره یک:

نام نرم افزار: درمان بیماری های پا+ مشاوره رایگان (تحت موبایل-اندروید)

توضیحات:

این نرم افزار کاملا رایگان است و با ارسال مشاوره رایگان (پیامک و ایمیل) و عکس از پا به کمک دوربین موبایل می توانید از درمانگران و پزشکان متخصص مشاوره دریافت کنید.

خار پاشنه، صافی کف پا،درد کف پا، زانوی ضبدری، زانوی پرانتزی، راه رفتن به داخل، زخم پای دیابتی، انحراف انگشتان پا، راه رفتن روی پنجه، چرخش مچ پا به داخل ، پای چنبری و ..از بیماری های شایع پا است که در این نرم افزار به توضیح روش های نوین تشخیص مثل اسکن سه بعدی پا، سنجش فشار کف پا ، انواع پد، حرکات اصلاحی ،صندل طبی، کفش طبی، کفش دیابتی، کفی طبی می پردازد.

یکی از امکانات نرم افزار دریافت اطلاعات ویژه کودکان است که به تشخیص و درمان بیماری های پای کودک دلبندتان کمک می کند.

این نرم افزار به صورت آنلاین به مرکز آموزش بیمار متصل است و به راحتی می توانید از هزاران مقاله به روز بهره مند شوید.

در قسمت ارسال نرم افزار می توانید به سادگی از طریق بلوتوث و ایمیل نرم افزار را برای دیگران ارسال کنید و ارسال نرم افزار کاملا آزاد و رایگان است و خواهشمندیم آن را برای هر آن فرد که دوستش دارید و به سلامتش اهمیت می دهید ارسال کنید تا دیگران هم از آن بهرمند شوند.

هدف تولید این نرم افزار اطلاع رسانی و مشاوره رایگان به بیماران عزیز است و به سفارش مرکز جامع توانبخشی امید واقع در شهر تهران و مشاوره و راهنمایی پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی طراحی و تولید شده است.

لطفا اگر از نرم افزار استفاده کردید و مفید بود ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید به امید روزی که بتوانیم از بیماری و درد هموطنان عزیز ایرانی کاسته و سلامتی و شادی روز افزون یک یک هموطنان مهربان ایرانی را مشاهده کنیم.

سایت های مرتبط:

۱-کفی طبی

۲-درمان دیسک کمر

۳-متخصص دیسک کمر

۴-متخصص ستون فقرات

دریافت نرم افزار از سایت:

http://tehranphysiotherapy.ir/Bip_Zohour_Foot%281%29.apk

دریافت نرم افزار از فروشگاه بازار:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.bip.zohour.foot.bazaar

———————————————————————

———————————————————————

شماره دو:

نام نرم افزار:درمان درد های کمر، گردن و زانو (تحت موبایل-اندروید)

توضیحات:

نرم افزار حاضر به صورت کاملا رایگان به بررسی آخرین روش های درمان بیماری های کمردرد، گردن درد و زانو درد می پردازد. یکی از قابلیت های ممتاز این نرم افزار، مشاوره رایگان با درمانگران کارآزموده، از طریق پیامک و ایمیل است.

این نرم افزار به سفارش مرکز جامع توانبخشی دکتر فرخانی (اصفهان) و با راهنمایی پزشکان زبده این مرکز درمانی و به کمک تیم طراحی شرکت پیشگامان کسب و کار هوشمند (دقاق زاده)، به منظور خدمت گذاری به بیماران و کاربران عزیز طراحی و پیاده سازی شده است. امید است با کمک این نرم افزار بتوانیم درصدی از درد بیماران عزیز را کاسته واز دعای خیر ایشان بهره مند شویم.

سایت های مرتبط:

درمان دیسک گردن

دریافت نرم افزار از سایت:

http://drfarkhani.ir/farkhani.apk

دریافت نرم افزار از فروشگاه بازار:

http://cafebazaar.ir/app/?id=com.bip.farkhani.bazaar